EttNyttLiv

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

JONAS <3

Av Avva - 30 mars 2011 14:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Avva - 13 februari 2012 16:28

Familjen lever och mår bra . Jag vet att jag inte bloggat på ett BRA tag . Men jag känner ärligt att detta inte redigt är MIN grej heller . Inte längre , det var innan . DÅ var det kul . När melvin var liten och skriva ner allt han gjorde och hade fö...

Av Avva - 28 augusti 2011 18:23

Nu får jag änligen börja planera . Mina drömmar slog in HAN SA JAAAAA :) Bu går vi nu i bröllopets tecken :) Jag älskar honom . LAS VEGAS 2011 ...

Av Avva - 17 augusti 2011 18:59

Tänkte bara slänga in en liten uppdatering här inne . Blir även att kopiera detta och slänga in på bloggplatsen med . Jobbigt med flera . Fast egentligen är det ju bara en jag använder och skriver av mig på . Dessa är bara pausade . Jaha vad har...

Av Avva - 17 maj 2011 14:38

Jag vet ärligt inte vart jag ska börja men jaa detta året kommer allt bli det bästa året någonsin förutom 2007 när jag fick Melvin . Men jaa vi börjar med Januari : Träffade Jonas <3 Juli : Flyttar till en trea Hämtar även Jonas barn under semeste...

Av Avva - 3 maj 2011 17:12

Som ni nu kanske förstår så har jag gjort en ny blogg Kände att jag ville göra det då det finns en person som är så förbannat nyfiken på mitt och Jonas förhållande att hon bara måste rota och snoka runt . Visst jag bryr mig inte på det viset för de...

Ovido - Quiz & Flashcards