EttNyttLiv

Alla inlägg under maj 2011

Av Avva - 17 maj 2011 14:38

Jag vet ärligt inte vart jag ska börja men jaa detta året kommer allt bli det bästa året någonsin förutom 2007 när jag fick Melvin .

Men jaa vi börjar med
Januari : Träffade Jonas <3
Juli : Flyttar till en trea
Hämtar även Jonas barn under semestertiderna och har de underbara barnen i två veckor . Åker till olika semesterorter och bara är en FAMILJ .

Det jag ser fram mest imot är nog allt att få nycklarna till den större lägenheten då vi verkligen behöver det .
Inte bara jag och Melvin utan även Jonas är en del av det nu . Och eftersom hans barn kommer någon vecka efter att vi  fått nycklarna så har vi pratat om att vara i den större lägenheten då vi verkligen behöver plats .


TAKE CARE

// ALEX

Av Avva - 3 maj 2011 17:12

Som ni nu kanske förstår så har jag gjort en ny blogg

Kände att jag ville göra det då det finns en person som är så förbannat nyfiken på mitt och Jonas förhållande att hon bara måste rota och snoka runt .
Visst jag bryr mig inte på det viset för detta är en ÖPPEN blogg . Jag kan lätt göra den LÅST men varför ska jag behöva hålla vissa saker hemligt ?

Så jag valde att göra en ny . En blogg om livet hos familjen . Familjen Nilsson
Jaa det är det vi kommer heta senare .

Men jaa jag ska återgå till och förklara varför jag gjorde en ny . Denna brud var så otroligt nyfiken på och veta vad som hände i Jonas liv att så fort vi gick ut med att vi var ett par pratade hon med hans syster slängde sig på MSN direkt .

Och eftersom hon inte fick något riktigt ordentligt svar från Linda så kollade hon upp mig på
Bilddagboken : som jag inte varit aktiv på sedan förra året någongång .
Netlog : Som jag egentligen inte ens vet varör jag har kvar . TRÅKIG sida . Hade den bara för Kerstins skull .
Och här då . Eftersom jag hade länkat denna sida på bilddagboken .
Hon har även tagit bort alla jonas listor på hans spotify då hon inte kunde hålla fingrarna borta . Kollade även runt på hans face när han inte var hemma . Kollade precis allt
Jonas fick ta min spotify och bara börja om från början igen . Hur faan kan man göra något sådant . Personen som du sa dig älska . Han som du fick bo hos . Han som gav dig ett hem .

Men de som stör mig mest är att jag la ut mitt gamla mobil nr på bilddagboken och det hade jag totalt glömt bort att jag hade gjort . Det är ju min mors jobbnummer och jag fick låna det i början så folk kunde få tag i mig . Tills jag skaffade en ny mobil som inte var låst . Och det har jag nu gjort . Eller jaa jag har ju haft

076 nr ett bra tag men det vet ju INTE HON .

SÅ jag ber dig att lägga av att ringa till min mor då hon jobbar 7-.16 och inte uppskattar att du ringer sent om nätterna . Min far börjar jobba vid 6 varje vardag och det är inte heller så uppskattat från hans sida .

Om du kollar så står nummret på min mor och har gjort hela tiden . .

Jag gav tillbaka det då det var så jobbigt att förklara för alla som ringde och sökte henne att de var tvungen att vända sig till NR ............ Så jag tog och köpte en ny mob och tog mitt gamla nr IGEN . . .  och hon har nog haft det i ca 5 månader

SÅ nu kära
JENNIE OLSSON
Vad faan är det för fel på dig ? ÄR du så otroligt nyfiken på vad som händer i JONAS OCH MITT liv att du inte kan gå vidare med ditt egna .
Jonas gick vidare och vi hittade varandra .
Är det såå otroligt roligt att kolla runt på mig . Kolla vad jag är för människa . Ska vi underlätta för dig . FRÅGA LINDA eller ring till JONAS och fråga ut honom ist .
Det underlättar så otroligt mycket . Du kommer få svar dierkt ist för att sitta och vänta på det .

Eller så kan du fråga mig . Du vet ju vart jag håller hus någonstans runt om kring på internet .
Testa med att skicka ett mail .
Jag LOVAR du kommer få svar



Det är så otroligt rolig när Jonas vänner pratar om dig .
Det är så roligt att höra när Jonas pratar om dig .
Det är så roligt att höra när Jonas familj pratar om dig .

Men min fråga till dig är . VAD FAAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG ?
Hur kan man vara en sådan äcklig person som du . springer runt i nerpissade kläder och kläder som luktar svett . NÄR DET FINNS TVÄTTMASKINER och DUSCHAR .
Hur faan kan man lägga skitiga trosor överallt i lägenheten .
FÖRRESTEN var trosorna mellan liggmaddrassen och madrassen ocå skitiga eller var dom rena ? NÄR DET FINNS TVÄTTMASKIN
Hur faan kan man skita ner så otroligt mycket i ett kök om man är utbildad bagerska ? Eller var det något annat du var utbildad till . SKITA NER Eller . ?
Jonas uppskattar tillochmed min mat mer än din och jag är INTE ENS utbildad .

Jag går inte bakom honoms rygg han vet det han vill veta och behöver veta om mig .
Frågar han svara jag . JAG LJUGER inte för honom för jag ser ingen anledning att göra det .
Han ljuger inte för mig .
Hur faan kan man få köksredskap och bara droppa av fett ?
O frågan jag ställer mig mest . HUR FAAN KAN MAN VARA SOM DU ?
Full med lögner och skitsnack .
Jennie Jennie JENNIE om du bara viste hur mycket jag egentligen vet om dig .
Jag kan lungt erkänna att du förgyller verkligen mina dagar ibland .

 



Hur faan kan du ens tro att Jonas inte kommer hitta någon som är bättre än dig ?
Du jag har nog precis bevisat motsatsen .

Jag är ingen som du och JAG KOMMER ALDRIG BLI lika skabbig som du .
Jonas och jag har det så otroligt bra tillsammas och tro mig

JAG ÄR BÄTTRE ÄN DIG . JAG ÄR SÅ OTROLIGT BRA .

Något du ALDRIG kommer bli . . . . . . . .



Nee nu är jag klar med detta .
Jag har faktist annat och lägga ner tiden på .
som 


FAMILJEN

:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards