EttNyttLiv

Alla inlägg under februari 2012

Av Avva - 13 februari 2012 16:28

Familjen lever och mår bra .
Jag vet att jag inte bloggat på ett BRA tag .
Men jag känner ärligt att detta inte redigt är MIN grej heller .
Inte längre , det var innan . DÅ var det kul . När melvin var liten och skriva ner allt han gjorde och hade för sig .
Nu är han stor och det är samma sak dag ut och dag in .
Samma vardag varje dag / varje vecka .


Men iaf nu har vi blivit hund ägare . En liten söt och mysig Odin som föddes den 25 november 2011 .
Han är en blandras med Leonberger och Shäfer .
Han sover mestadels av tiden . Busar lite av och till och sedan som alla valpar gör BUS .
Mina tofflor är sönder , Melvins kängor är lite bitna på och Jonas kängor han han också satt tänderna i .

Fick Odin i 24 års present .
Så han har snart varit hos oss i en månad (21)


Kan ju öven ha att göra med att jag inte sitter framför datorn så mycket , Jag använder mest mobilen när jag ska kolla något . Och genom mobilen kan man inte blogga så värst långa meddelande .

Men nu vet ni iaf fall att vi fortfarande frodas och lever livet . .

Den 30 jan hade jag och jonas ett år tillsammans .
Den 14 jan ett år sedan vi träffades . . .

Kul att vi faktist klarat vårat första år . även fast det varit mycket tjaffs och bråk .
Men vi finns vid varandras sidor iaf . . .

// A

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards